ÅRSMØTE MED FAGTEMA OG LEVENDE MUSIKK

Torsdag 26. april kl 18:00 inviterer vi til årsmøte med fagtema, levende musikk og hyggelig samvær på No9 kaffe & platebar i Arendal. Foruten årsmøtesaker blir det et interessant temamøte om bedre lokaler til musikkaktivitet der Erlend Rasmussen fra Norsk musikkråd innleder. Dette er jo høyaktuelt i vår landsdel som sliter med så dårlige øvingslokaler. Husk å melde dere på møtet - helst innen 5.april! All informasjon om møtet samt påmelding og årsmøtesaker etc. vil du finne under "Om oss" Årsmøte 2018. Vi ber alle våre medlemslag, organisasjoner og samarbeidspartnere om å holde av datoen. Vi lover dere en interessant og hyggelig kveld! Påmeldingsskjema finner du nedenfor på siden. Vel møtt!

Årsmøtedokumenter finner du som nedlastbare PDF-filer nedenfor. Et dokument inneholder årsmelding 2016 - 2018 med regnskap for 2016 og 2017, og i det andre dokumentet finner du samlet alle de øvrige årsmøtesakene i et sakshefte.

/share/mime/48/pdf.png Godkjent årsmøteprotokoll 2018
(arsmoteprotokoll-2018-signert.pdf, 3MB)

/share/mime/48/pdf.png Årsmelding - melding om virksomheten 2016 - 2018 og regnskap 2016 og 2017
(aust-agder-musikkrad-arsmelding-og-regnskap-2016-til-2018.pdf, 8MB)